Find svar på alle dine spørgsmål om Mit Duka
Oprettelse
Mit Duka er din selvbetjeningsside når du er kunde hos Duka. Her kan du bl.a. se dine fakturaer, dit forbrug, dine PIN- og PUK-koder til dit SIM-kort og skifte mobilabonnement.
Første gang du vil logge på Mit Duka skal du oprette et kodeord. Herefter kan du logge på Mit Duka med din e-mailadresse og dit nyoprettede kodeord.
Når du har købt et abonnement hos os, har du også en bruger på Mit Duka. Derfor skal du kun oprette et kodeord for at komme i gang med at bruge Mit Duka.
Vi har lavet en guide, som du kan følge, hvis du er tvivl om, hvordan du opretter et kodeord til Mit Duka.
For at logge ind på Mit Duka, skal du klikke på "Mit Duka" øverst i højre hjørne af siden.
Vi har lavet en guide, som du viser dig step for step, hvordan du logger ind. Følg guiden nedenfor.
Hvis du har glemt dit kodeord til Mit Duka, har du mulighed for at lave et nyt.
Følg denne guide, hvis du er i tvivl om, hvordan du ændrer dit nuværende kodeord.
Faktura
Du kan finde alle dine fakturaer inde på Mit Duka. Her har du mulighed for at downloade fakturaen som en pdf. Du finder dem under "Fakturaer" på forsiden af Mit Duka.
Forbrugsoversigt
På Mit Duka kan du se dit forbrug på dit dukaTALE abonnement, dine oplysninger og dine fakturaer.
Du har også mulighed for at opdatere dit betalingskort eller tilføje og fjerne et kort.
På Mit Duka kan du se dit forbrug på dit dukaTALE abonnement.
Her vil være en forbrugsoversigt, hvor du kan se, hvor meget data du har brugt, hvor mange minutter, du har ringet og hvor mange SMS/MMS'er du har sendt i løbet af måneden.
Hvis du har flere dukaTALE abonnementer hos os under samme navn, tjekker du forbruget på alle numre på den samme Mit Duka-konto. Du kan vælge mellem de forskellige numre i listen til højre.
Mit abonnement
Hvis du er i tvivl om, hvilket abonnement du har kan du altid tjekke det på din faktura. Du er også altid velkommen til at ringe til os, så hjælper vi dig med at tjekke hvilket abonnement, du har.
På Mit Duka kan du altid se din PIN- og PUK-kode hvis du skulle glemme dem.
På Mit Duka kan du altid nemt skifte til et af vores andre abonnementer. Du kan også ringe til vores kundeservice og få hjælp til at skifte.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål?
Så er du velkommen til at ringe til os på 77 34 18 18.
Vi sidder klar alle hverdage kl. 09-20 og lørdage kl. 09-15.