Find svar på alle dine spørgsmål til dine abonnementer

Ekstra data

Hvis du har opbrugt al din data modtager du en sms fra os, hvori der står, hvad du skal gøre for at tilkøbe ekstra data. 

Du kan vælge mellem tre forskellige pakker:

  • 8 GB data til 49 kr. 
    • Send teksten "8GBDATA" til 1265
  • 13 GB data til 99 kr. 
    • Send teksten "13GBDATA" til 1265
  • 20 GB data til 149 kr. 
    • Send teksten "20GBDATA" til 1265

Når dit køb er gået igennem modtager du en bekræftelses-SMS fra os. 

Når du har tilkøbt ekstra data, så går der oftest maks 15 minutter før du har din tilkøbte data.

Det kan være en god idé at slukke og tænde telefonen. Du vil desuden modtage en kvitterings-SMS, hvor der står, at dit køb er gået igennem. 

Hvis du er i tvivl, er du også altid velkommen til at ringe til os på tlf. 77 34 18 18.

Har du købt ekstra data kan du benytte denne data resten af måneden.

Ved måndsskifte nulstilles din datapakke, og du har derfor igen den mængde data, som er inkluderet i dit abonnement.

Hvis du permanent har brug for mere data, kan du kontakte kundeservice på tlf. 77 34 18 18 og få opgraderet dit abonnement.

Hvis du løber tør for data, vil du modtage en SMS fra os, hvori du får oplyst hvad tilkøb af ekstra data koster. 

Du har mulighed for at tilkøbe 

  • 8 GB til 49 kr.
  • 13 GB til 99 kr.
  • 20 GB til 149 kr.

Forbrug

Ja, du kan følge med i dit tale- og dataforbrug på Mit Duka. Her kan du se en detaljeret forbrugsoversigt over dine opkald, SMS'er og dataforbrug. 

Hvis du bruger alt din data og befinder dig i Danmark nedsættes internethastigheden til 256 kbit/s.

Befinder du dig derimod i udlandet lukkes der helt for roaming for at du ikke skal opleve store ekstra regninger. Du kan selvfølgelig altid benytte WiFi.

Du har også mulighed for at tilkøbe ekstra data. Se hvordan under Ekstra data ovenfor. 

Har du et abonnement med begrænset mængde tale, skal du være opmærksom på, at der er begrænsning på dit abonnement. Taler du mere end det antal timer der er inkluderet i dit abonnement, betaler du 49 øre/minut for ekstra forbrug.

Når du er ved at have opbrugt alt din taletid, vil du modtage en SMS fra os, hvor vi gør opmærksom på, at du er ved at have opbrugt din taletid. Ligeledes vil du modtage en SMS, når du har opbrugt alt din taletid.

Du skal altså være opmærksom på, at vi ikke lukker for dit abonnement, når du har brugt alt din taletid. Derfor kan du også opleve en ekstra regning, hvis du taler mere.

Priser

Der er intet oprettelsesgebyr, når du vælger dukaTALE. Du får derfor ingen ubehagelige overraskelser, når du skifter til os. 

Du kan finde alle vores udlandstakster her.

Her kan du finde priserne uanset om det handler om at ringe fra Danmark til udlandet, til et af de lande, der ikke er inkluderet i pakken, eller hvis du rejser uden for de inkluderede lande. 

Skift abonnement

Ja, du har altid mulighed for at opgradere dit abonnement til et dyrere abonnement. Når du opgraderer dit mobilabonnement, træder ændringen i kraft inden for to arbejdsdage.

Hvis du laver opgraderingen eksempelvis midt i en måned, betaler du for dit nye abonnement fra denne dato og du får automatisk den mængde data, der svarer til de resterende dage i måneden. Ved næste månedsskifte får du den fulde mængde data der er inkluderet i dit nye abonnement.

Du opgraderer dit abonnement gennem kundeservice. Du skal derfor enten ringe eller skrive til kundeservice, så hjælper de dig med at opgradere dit abonnement.

Du kan også ændre dit abonnement på Mit Duka under "Skift dit mobilabonnement".

Hvis du ønsker et mindre abonnement end det, du har i dag, så har du mulighed for at nedgradere dit abonnement.

Du kan nedgradere dit abonnement gennem vores kundeservice. Du kan enten ringe eller skrive til kundeservice, så hjælper de dig med at nedgradere dit abonnement.

Du kan ringe på tlf. 77 34 18 18 alle hverdage fra kl. 09-20 og lørdage fra kl. 09-15 eller sende os en e-mail på kundeservice@duka.dk

Du kan også skifte dit abonnement på Mit Duka under "skift dit mobilabonnement".

Nedgraderer du dit abonnement, så vil det gælde fra den 1. i den efterfølgende måned.

Du kan nedgradere dit abonnement ved at ringe eller skrive til kundeservice.

Du kan også skifte dit abonnement på Mit Duka under "skift dit mobilabonnement" som du finder på forsiden af Mit Duka.

Har dit forbrug ændret sig? Så kan du altid skifte dit abonnement. Du kan ringe eller skrive til vores kundeservice, så hjælper vi dig med at skifte til et andet abonnement.

Du kan også skifte dit abonnement på Mit Duka under "skift dit mobilabonnement" på forsiden.

5G

5G er en forkortelse for 5. generation af mobilnetværket. 5G netværket giver hurtigere hastigheder og har større kapacitet end på 4G netværket.

5G har meget hurtigere hastigheder end 4G. Med 5G bliver det muligt at downloade bl.a. film meget hurtigt og streame i HD-kvalitet uden afbrydelser. 4G er dog stadig rigeligt til langt de flestes daglige behov.

Med 5G kan du forvente at din download- og upload hastigheder bliver 10 til 100 gange hurtigere end 4G.

Nej, du skal ikke have et nyt SIM-kort for at få 5G hos dukaTALE. Hvis dit abonnement har 5G, så virker det automatisk.

For at komme på 5G-netværket skal du have en telefon der er 5G-kompatibel. De fleste nyere smartphones understøtter 5G, mens ældre modeller ikke understøtter 5G.

4G er stadig det netværk der imødekommer de flestes behov og netværket bliver stadig vedligeholdt sammen med 5G, så hvis du ikke har en telefon der er 5G-kompatibel endnu, så kan du roligt bruge 4G.

Hos dukaTALE koster det ikke ekstra at få 5G. Det er inkluderet i alle vores abonnementer. Du skal derfor blot have en 5G-kompatibel enhed og være i et område med 5G-dækning for at benytte 5G.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Så er du velkommen til at ringe til os på 77 34 18 18.

Vi sidder klar alle hverdage kl. 09-20 og lørdage kl. 09-15.