Danmarks bedste kundeservice
Duka blev oprindeligt grundlagt på en vision om at yde IT-hjælp til den almene dansker – noget som vi også er fortsat med i over 12 år.
Derfor mener vi det også bogstaveligt, når vi siger, at kundeservice er vores kerneforretning.
Hos Duka værdsætter vi vores kunder højt. Derfor stræber vi hver dag efter at levere den bedst mulige kundeservice. Har du spørgsmål eller udfordringer med dit mobilabonnement, så giv os et kald.
Du kan altid ringe til os på vores telefonnummer: 77 34 18 18
Hverdage kl. 9.00 - 20.00
Lørdage kl. 9.00 - 15.00
Alternativt kan du også altid sende os en e-mail på kundeservice@duka.dk. Vi gør altid vores bedste for at besvare din henvendelse indenfor 24 timer i hverdagene.
Én af grundene til at dukaTALE kan kalde sig for Danmarks bedste mobilabonnement, er, at Duka har Danmarks bedste kundeservice.
Bag telefonen vil du blive mødt med at smil af personer med stor erfaring indenfor IT og mobil.
Vi hjælper dig ikke kun med spørgsmål eller udfordringer med dit abonnement.
Vi hjælper dig også gerne med tekniske problemer eller udfordringer på din telefon.
Du vil heller ikke opleve at skulle vente i uendeligheder for at komme i kontakt med os.
Vi bestræber os på at besvare dit opkald, så snart du ringer, og vi ønsker at klare alle opgaver i første kald.
Det siger andre kunder om dukaTALE
Har du brug for hjælp, eller har du spørgsmål?
Indtast dit telefonnummer herunder, og vi ringer dig op hurtigst muligt. Du er også altid velkommen til at ringe til os på tlf. 77 34 18 18.
Vi sidder klar alle hverdage kl. 09 - 20, samt lørdage kl. 09 - 15.
Ofte stillede spørgsmål
Har du brug for hjælp, eller sidder du med et spørgsmål? Vi har samlet og besvaret de oftest stillede spørgsmål, som du kan læse herunder.
Du er også velkommen til at ringe til os på tlf. 77 34 18 18.